برگزاری نشست صمیمی کادر و مربیان اتحادیه آذربایجان غربی با مدیر حوزه دبیر کل :: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی
پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی

بایگانی

پيوندها

فعالیت های اتحادیه

شبکه های اجتماعی

    آپلود عکس

برگزاری نشست صمیمی کادر و مربیان اتحادیه آذربایجان غربی با مدیر حوزه دبیر کل

نشست صمیمی کادر و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، با آقای احمدی، مدیر حوزه دبیر کل و دبیر کمیته انتصابات اتحادیه انجمن های اسلامی، برگزار شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، در جریان سفر یک روزه ی آقای احمدی، مدیر حوزه دبیر کل و دبیر کمیته انتصابات اتحادیه انجمن های اسلامی به استان آذربایجان غربی، نشست صمیمی کادر و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی با وی برگزار شد.

 
در این نشسـت، کادر و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی به ارائه ی گزارش و بازگویی برخی نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات پرداختند. احمدی، ضمن پاسخگویی به سوالات و انتقادات مطرح شده، به تقارن جشنواره مدرسه انقلاب با چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته می بایست اهتمام ویژه ای به برگزاری مدرسه انقلاب کرد.
وی در ادامه افزود: واژه چهل در آموزه‌های دینی و قرآنی نشانی از بلوغ و جامعیت است، حالا که انقلاب ما از سختی ها، توطئه ها و طوفان های سهمگین گذشته است و بر خلاف ادعاهای دشمنان که می گفتند انقلاب اسلامی شش ماه هم دوام نمیاورد، باید در چهل سالگی انقلاب از فرصت گرانبهای جشنواره انقلاب استفاده کنیم و اتحادیه نیز می بایست پیشرو در گرامیداشت این یوم الله باشد.
 
وی در ادامه ی این نشست به برخی مسائل موجود در استان های دارای ترکیب جمعیت سنی نشین از جمله آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اقدامات پیش رو در اتحادیه، تشکیل کارگروه ویژه اهل سنت خواهد بود، که در این کارگروه نحوه ورود، مدیریت و محتوی ویژه ی اهل سنت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و انشاالله در آینده به سمع و نظر استان ها خواهد رسید.
 
مدیر حوزه دبیر کل در ادامه سخنان خود بر رسالت اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی یعنی زبده یابی و زبده پروری تاکید کرد و افزود: مبحث آمار، ستون فقرات یک کار فرهنگی است و یکی از شاخصه های حیات اتحادیه است، اما این بدین معنی نیست که کیفیت و تربیت نیروهای خالص و متعهد را قربانی این آمار بکنیم و غرق در آن شویم.
 
وی در پایان این نشست، ضمن قول مساعدت و نگاه ویژه ی دبیر کل به استان های مرزی و دارای ترکیب فرهنگی متنوع، ضمن تقدیر از زحمات مسئول سابق اتحادیه آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی خلفی، کادر و مربیان استان، برای آقای محسن رضایی، مسئول جدید اتحادیه آذربایجان غربی آرزوی توفیق کرد.
 
تعداد بازدید: ۵۹۳

لینک سایت اتحادیه انجمن های اسلامی سایر استان ها