دیدار مسئول اتحادیه با ریاست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی :: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی
جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۸ ب.ظ

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی

بایگانی

پيوندها

فعالیت های اتحادیه

شبکه های اجتماعی

    آپلود عکس

دیدار مسئول اتحادیه با ریاست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، با حجت الاسلام و المسلمین شاه محمدی، ریاست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این استان، دیدار کرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، با حجت الاسلام و المسلمین شاه محمدی، ریاست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این استان، پیرامون مسائل مختلف دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار، محسن رضایی ضمن تبیین دغدغه های فرهنگی خود و کمبودهای موجود در بحث تربیت نیروهای زبده و پرچمداران مدیریتی آینده ی کشور، ورود هر چه پر توان تر به مقطع متوسطه اول و آغاز آموزش از سنین پایین تر را از اولویت ها ی خود خواند و افزود: با توجه به پتانسیل بالاتر نوجوانان در آموزش و انعطاف پذیری آنان، قطعا آموزش های لازم می بایست در سنین پایین انجام گیرد تا در سنین بالاتر بتوانند خنثی سازی توطئه های دشمن را به عنوان یک نیروی انقلابی و متعهد انجام دهند.
وی در ادامه افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از تشکل های انقلابی و با بالاترین پتانسیل در زمینه زبده یابی و زبده پروری نیازمند هم اندیشی و یاری نهادهای انقلابی همچون جبهه فرهنگی بوده تا بتواند رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
 
حجت الاسلام و المسلمین شاه محمدی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مسئولین سابق و ابراز خرسندی از انتصاب شایسته ی آقای رضایی به عنوان مسئول اتحادیه استان گفت: همچون سال های گذشته، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یاری رسان اتحادیه خواهد بود تا فریضه ی زبده یابی و زبده پروری که هم اکنون با چالش جدی روبرو است و مورد هدف مستقیم دشمن است، به انجام برسد.
وی با اشاره به پتانسیل بسیار بالای اتحادیه در تربیت نیروهای مخلص بیان داشت: بنده هیچ جایی را بالقوه تر و اثرگذارتر از اتحادیه در کار با نوجوانان و جوانان ندیدم و انشاالله با حضور آقای رضایی این اثرگذاری پررنگ تر از گذشته در استان خواهد بود.
 
تعداد بازدید: ۵۸۸

لینک سایت اتحادیه انجمن های اسلامی سایر استان ها