حضور مسئول اتحادیه آذربایجان غربی در جلسه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب :: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷ ب.ظ

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی

بایگانی

پيوندها

فعالیت های اتحادیه

شبکه های اجتماعی

    آپلود عکس

حضور مسئول اتحادیه آذربایجان غربی در جلسه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی در جلسه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و فعالیت های جاری اعضای تشکل های دانش آموزی حضور یافت.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مسئول اتحادیه آذربایجان غربی به همراه سایر تشکل های دانش آموزی اعم از بسیج دانش آموزی، سازمان جوانان هلال احمر و سازمان دانش آموزی در جلسه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و فعالیت های جاری اعضای تشکل های دانش آموزی که در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان منعقد شد، حضور یافت.
 
در این جلسه، قاسمی، معاونت پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین خلفی، مسئول سابق اتحادیه استان، برای آقای محسن رضایی آرزوی توفیق کرده و خواستار ادامه روابط نزدیک انجمن اسلامی و آموزش و پرورش شد. قاسمی در ادامه سخنانش به بحث گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اشاره کرد و گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته ولو پرشورتر و فراگیرتر به گرامیداشت این یوم الله خواهیم پرداخت. وی ادامه داد: در این مسیر نیز آموزش و پرورش نیازمند کمک های بازوان پرتوان خود در امر فرهنگی، یعنی تشکل های دانش آموزی بوده  و انشاالله به یاری هم از این مهم سربلند بیرون خواهیم آمد.
 
رضایی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی نیز در این جلسه به تبیین برنامه ها و ویژه برنامه های اتحادیه در دهه فجر پرداخت و گفت: امسال نیز همانند سنوات گذشته، اتحادیه در نظر دارد نمایشگاه های دستاوردهای دانش آموزی مدرسه انقلاب را گیراتر و جامع تر از قبل و در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برگزار نماید. وی در ادامه به اهمیت این امر اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد شکاف فکری و فرهنگی در بین نسل های مختلف انقلاب می تواند خطرات جبران ناپذیری را به اهداف مهدوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد نماید، بنابراین ما نیز به عنوان یکی از متولیان عرصه فرهنگی می بایست با فرهنگ سازی و جریان سازی جایگاه و وظیفه نوجوانان و جوانان در انقلاب اسلامی که آینده سازان این مرز و بوم هستند را مشخص کنیم.
 
 رضایی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب را تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان های ملی، جهانی،تمدنی انقلاب اسلامی خواند و افزود: برای محقق شدن این امر، دانش آموزان باید کاملا به دستاوردها و پیشرفت های چهل ساله انقلاب آگاه باشند و بدانند که کجا بودیم و به کجا رسیده ایم.
 
در این جلسه مقرر شد، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار کننده ی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خواهد بود. لازم به ذکر است جلسه ی بعدی به میزبانی اتحادیه استان برگزار خواهد شد.
 
تعداد بازدید: ۴۹۸

لینک سایت اتحادیه انجمن های اسلامی سایر استان ها