دیدار مسئول اتحادیه استان آذربایجان غربی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده :: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی
شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی

بایگانی

پيوندها

فعالیت های اتحادیه

شبکه های اجتماعی

    آپلود عکس

دیدار مسئول اتحادیه استان آذربایجان غربی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده

محسن رضایی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی در جریان سفر یک روزه به شهرستان نقده از توابع استان آذربایجان غربی، با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی در جریان سفر یک روزه به شهرستان نقده از توابع استان آذربایجان غربی، با سلطانی، مدیر آموزش و پرورش، خدادادی معاون پرورشی و نصرتی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی این شهرستان دیدار کرد.

 

در این دیدار که میزبانی آموزش و پرورش شهرستان نقده انجام شد، رضایی ضمن تبیین برنامه های اتحادیه گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی یکی از بازوهای فرهنگی آموزش و پرورش است و در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی نیازمند نگاه ویژه¬ ای از سمت آموزش و پرورش به ویژه در شهرستان ها هستیم. همبستگی و همیاری تشکل های دانش آموزی و به ویژه اتحادیه رمز موفقیت در حوزه ی فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان است و نباید از این اصل غافل باشیم.

رضایی در ادامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته، اتحادیه با جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب و نمایش دستاوردهای دانش آموزی به استقبال بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدم برخواهد داشت و در نظر داریم علاوه بر مرکز استان اهتمام ویژه ای به این امر در شهرستان ها علی الخصوص شهرستان نقده داشته باشیم که انشاالله با مساعدت های آموزش و پرورش این کار محقق خواهد شد.

سلطانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده در ادامه ی دیدار گفت: آموزش و پرورش و به ویژه شهرستان نقده همیشه از تشکل های دانش آموزی و به ویژه اتحادیه انجمن های اسلامی حمایت کرده و از این پس نیز در تربیت نیروهای متعهد و متخصص از ظرفیت های اتحادیه به نحو احسن استفاده خواهد کرد. وی در ادامه افزود: در این برهه از تاریخ که هجمه ها و نقشه های شوم دشمنان بیش از پیش معطوف انحراف جوان ها و نوجوان های این مرز و بوم شده است، آموزش و پرورش بیش از پیش به همیاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دل گرم بوده و انشالله در خنثی سازی برنامه های آنان نیز با کمک همدیگر موفق خواهیم بود.

 

تعداد بازدید: ۷۹۷

لینک سایت اتحادیه انجمن های اسلامی سایر استان ها